Робота в 2017

 

Робота в 2017

Робота в 2017



 Тиждень англійської мови у початковій школі

 

Тиждень англійської мови – одна із форм позакласної роботи з іноземної мови. Проведення його у початковій школі має свої особливості. Тематика заходів повинна відповідати віковим особливостям учням, рівню їх мовної підготовки та передбачати участь кожного молодшого школяра у Тижні англійської мови.

Отож, пропонуємо досвід з організації та проведення Тижня англійської мови у Рівненському навчально-виховному комплексі №1.

Насамперед, увесь Тиждень планується як масштабний проект, який, у свою чергу, складається із міні-проектів. Традиційно проводимо його у лютому. Ще до початку Тижня англійської мови вчителі повідомляють про прийдешню подію учнів, аби викликати інтерес та бажання взяти участь у ньому. Крім цього, варто долучити дітей до складання програми Тижня. Їх ідеї можуть виявитися досить оригінальними, та і брати участь у тому, що запропонували самі, вони будуть із радістю. Після того, як усі пропозиції розглянуто, складається програма Тижня англійської мови.

Також заздалегідь учні під керівництвом учителів дбають про відповідне оформлення школи. Потрібно зробити так, щоб усім було очевидно, що у закладі проходить саме Тиждень англійської мови. Для цього ми:

1) розміщуємо на кольорових аркушах на стінах прислів’я та приказки англійською з перекладом на українську. Краще відбирати такі, з якими учні вже знайомилися на уроках або вони були відомі дітям уже на рідній мові. Ось деякі з них:

Knowledge is power. Знання – сила.

East or West, home is best. У гостях – добре, а дома – краще.

Every country has its customs. Що не край, то свій звичай.

It is never late to learn. Вчитися ніколи не пізно.

Choose a book as you choose a friend. Вибирай книгу так, як обираєш друга.

Every man to his taste. На колір і смак товариш не всяк.

When pigs fly. Коли рак на горі свисне.

A friend in need is a friend indeed. Друг пізнається в біді.

All that glitters is not gold. Не все те золото, що блищить.

One apple a day keeps a doctor away. Одне яблуко на день – і забудь про лікаря;

2) на всіх кабінетах у школі з’являються таблички із назвами цих кабінетів англійською (так учні 1-2 класів мимоволі запам’ятають те, що будуть вивчати у 3-му, учні 3-4 класів повторять те, що вже вивчили. А крім того, цим зацікавилися і працівники закладу, які запитували, як правильно вимовляти назву того чи іншого кабінету!).

За день до початку Тижня вивішуємо програму. Ось якою вона була у нашому закладі цього року:

Понеділок

1. Лінійка, присвячена відкриттю Тижня англійської мови.

2. Конкурс стінгазет Learn more about the UK”.

3. Відкриття скриньки з «валентинками».

4. Funny Hats Party (Вечірка кумедних капелюхів).

Вівторок

1. Робота лінгвістичної бригади “Quick English”.

2. Уявна подорож “English Calendar”.

Середа

1. Конкурс на визначення найкращих:

Ø  зошита;

Ø  словника;

Ø  портфоліо.

2. Відеопрезентація з елементами  інтерактиву “Great Britain”.

Четвер

1. Пісенне шоу “Englishvision” («Англобачення»).

2. Виставка творів “Why Do I Learn English?”

П’ятниця

1. Шкільна олімпіада з англійської мови.

2. Відкриті уроки у 1-4 класах.

3. Анкетування учнів “The Best Things of the Week of English”.

4. Підведення підсумків.

 

Даємо пояснення щодо проведення деяких заходів.

Funny Hats Party (Вечірка кумедних капелюхів). Українських школярів надзвичайно цікавить дозвілля англійських учнів. А ті полюбляють тематичні вечірки. Тому проведення однієї з них – це немовби занурення у культуру країни, мову якої вивчаємо. Для цієї вечірки відбираються сучасні та дитячі пісні англійською. «Пропуском» на дискотеку є кумедний капелюх. У перервах між піснями проводяться різноманітні конкурси (на найартистичнішого читця віршів, найшвидшого розповідача скоромовок, найкращого знавця прислів’їв і приказок і т.д.). На завершення – визначення власника найкумеднішого капелюха.

 

Робота лінгвістичної бригади “Quick English”. Завдання такої бригади – дати експрес-уроки англійської всім учням, учителям та іншим працівникам закладу. Учасники лінгвістичної бригади – учні 4-го класу, мають змогу відчути відповідальність, будучи, фактично, у ролі вчителів. А які уважні ті, для кого вони працюють! У лінгвістичній бригаді обов’язково має бути перекладач, який озвучуватиме все сказане англійською рідною мовою.

Сценарій для лінгвістичної бригади “Quick English

All pupils: Good morning! We are the language team “Quick English”!

Interpreter: Доброго ранку! Ми – лінгвістична бригада «Швидка англійська».

Pupil 1: We want to teach you some English words.

Interpreter: Ми хочемо, щоб ви вивчили деякі англійські слова.

Pupil 2: It will not take you much time and it will be very useful.

Interpreter: Це не займе багато часу і стане вам у нагоді.

Pupil 3: So, let׳s start.

Interpreter: Отож, розпочинаємо.

Pupil 1: Greetings. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Вітання.

Pupil 1: Уранці англійці вітаються ”Good morning!”. (Показує малюнок із зображенням півника.) Повторіть. Після 12 години вживають інше вітання – ”Good afternoon!” (Малюнок – годинник і сонце.) Повторіть. І, нарешті, щоб привітатися увечері, використовуємо фразу ”Good evening!” (Малюнок – вечір.) Повторіть.

Pupil 2: Polite words. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Слова ввічливості.

Pupil 2: Не забувайте про чарівне слово «будь ласка», яке англійською звучить please. У відповідь на послугу подякуйте – thank you. Повторимо.

Pupil 3: Interesting information. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Цікава інформація.

Pupil 3: Від різної вимови лише одного звука залежить значення слова. Тому будьте уважні, адже

-mouth (рот) може перетворитися на mouse(мишу)

-із вівці –sheep- може вийти корабель – ship

-а замість ручки – pen- вам дадуть пательню - pan (розповідаючи, показує  малюнки з відповідними підписами).

All pupils: Thank you for being with us!

Interpreter: Дякуємо, що були з нами.

Interpreter: Good bye!



Создан 07 янв 2017